Thursday 11 July 2013

STREETSTYLE | EMMA WATSON


Emma Watson vind ik altijd overkomen als een heel leuk meisje. Het is natuurlijk niet echt goed in te schatten als je iemand enkel van filmpjes kent, maar ze komt vrij 'normaal' over, niet arrogant of nep. Daarnaast speelt ze natuurlijk in mijn favoriete film-/boekenreeks Harry Potter en heeft ze een geweldig gevoel voor mode. Daarom leek het me leuk om haar stijl wat nader te bekijken.



Ze heeft een hele klassieke stijl, zoals te zien is op deze foto's. Een trui met een overhemd eronder, lange laarzen, de sjaal.. Ik vind vooral de eerste outfit leuk.


Dit vind ik persoonlijk een hele leuke, simpele outfit. Volgens mij is Emma hier bij een festival en is de outfit daarom wat simpeler, maar de blouse oogt toch klassiek.


Wat mij betreft echt een geweldige outfit. Schattig, sexy, klassiek.. Er-rug geslaagd!


Ze staat een beetje apart op deze foto haha, maar het gaat om de outfit. Een mooi colbertje met een wijde broek gecombineerd met de simpele, platte schoenen maken het wederom tot een klassiek geheel.

Wat vinden jullie van Emma's stijl?


No comments:

Post a Comment