Thursday 8 August 2013

TWITTER | HOW TO DRESS CUTE


Het leukste twitteraccount dat ik ooit heb ontdekt. Dat is hoe ik How To Dress Cute zou willen omschrijven. Ze posten elke dag een aantal foto's van inspirerende setjes en kledingstukken. Er zitten echt hele leuke dingen tussen en in deze post wilde ik een aantal van mijn persoonlijke favorieten laten zien. 

Het bovenste setje vind ik helemaal geweldig. Het is simpel, laid-back, maar door de groene broek wordt het een heel fashionable geheel.


Heel stylish. Er is echt geen aanmerking op deze outfit te maken, het is helemaal perfect.



Ook heel leuk en simpel. Het shirt is wat meer edgy en de hoed maakt het speels.


Deze heb ik gekozen omdat ik de kleurencombinatie echt geniaal vind.


Dit vind ik een hele cozy oufit. Een beetje boho-achtig, erg leuk. 

Kenden jullie dit account al? Wat vinden jullie ervan?



No comments:

Post a Comment